Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Friday 27 December 2013

taufan ribut yang tenang dalam diam

dibadai taufan hati buat kali kedua..
mohon cinta kali ini kekal..
biarpun berpisah,ku mohon masa depan kami bersatu
ku mnunggu dan mnanti..
kau pergi kerana kau syg,aku rela kan kerana aku prcaya kn kau.
akan datang bersama mmbina mahligai atas nama allah

demi aku,demi kau dan demi allah,aku akan cuba sedaya upaya menggapai bintang tinggi
ku hilangkn air mata ku,berdiri kembali, ukir senyuman lagi kerana cinta yg dkurniakan dari illahi

In sya Allah,kita akan bersatu ^^

......
kau bagaikan ais,
cantik di dalam dan diluar..
tapi terkadang kesejukkanmu mnjadi kebisaan mu trhadap ku
..
kau menenangkan tp brbisa..
ingin aku cairkan
dan miliki mu hingga hujung nyawa ku

#:')

No comments:

I love art