Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Thursday 4 April 2013

Assigment Art ( Marker art)


Assalammualaikum :) hehe hye hye... ada jugak sekarang masa trluang nak edit Blog2 ni hah.. sebelum itu nak bagi taw kbnyakkan post sy,sy dh buang dah,saja..xnk ingat dah bnda2 lepas... Start a ne life okayh..

I want share my Arts.. hope u alls happy to see it 
Medium : Layout paper and Yoken art marker (BLACK AND WHITE)

F-ONE car
(nampak tk perbezaan nya? haha i know im not a good,but i try)


Ikan buntal
(subjek dipilih kerana ia nya comel )



Beetle horns
(I love this,dibuat jugak even marker ink yg putih dah abis,sbgai ganti white marker,i use white pencil)



Marilyn monroe
(she is my favourite Arts,fell love in her when i studied art from Andy Warhol,pop arts)




Well thats alls art i have right now,when im not lazy,i will upload more my assigment that IN MY PHONE .. 
(^_^)

until then,see ya again


No comments:

I love art