Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Monday 2 February 2015

The long story ever

assalam !!!! bapak siak brhabuk blog aku...berapa bulan xsntuh..last update slepas promote iklan sndiri..tu pon saja nk edit blog design...

bukan malas nk taip...
tapi tu lah mmg mls nk taip..hahaha

oke2....skang ni aq dh abis diploma ,dh nak ke degree dh ni pun..nmpk x betapa lamanya aku xberinfo..xsmpat nk update2 design project lepas....

oke2 la....satu2 ae.... mula2 kita cter ap yg aku buat selepas habis tamat belajar part 5 ,
lepas tu kisah project lepas...

ad la jugak cari kerja, dpt tu mmg ya...tp kalau dh bukan rezeki aku kan...mak ayah aku tak kasi aku kerja jauh2....so aq buat keputusan,aku nak krja masa degree nnti ..praktikal la tu mksudnya...
buat masa sekarang,duit poket sendiri aku aku cari melalui kerja sambilan sebagai crew mcd.
hek eleh mcd jer???
kepala lutut otak jambul ko mcd je...
bnyak kot moment yg aku dpt...........

nnti2 lah aku taip apa yg dpt.....
aku tgh malas lagi..haha (bgi sepuk kang)

dhhhhhh....aku kerja esokkkkk.........!!!!!!! smbung lgi.....masa trdekat . bye . ckp sorang2

No comments:

I love art