Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Thursday 27 October 2016

Maggie cara student dalam periuk nasi

Assalammualaikum

akhirnya aku menukar nama blog aku , dari mahkota suci ke diarionlinesufi.
Sebabnya, aku nak move on.
berhenti dari tumpuan stalker.
bukan sebab aku mengalah, sebab aku malas.
aku ni dah tua , nak masuk umur 25 dah

jadi content blog ini , hanya lah perkara-perkara yang sering aku post, macam diari
jika sesiapa terjumpa blog aku ini , rajin-rajinkan komen ,singgah hee saya akan balas kunjungan awak :)

Hari ini saya nak share cara masak '' Maggie cara student'' dengan gunakan periuk nasi

Kita cuma perlukan

3 bungkus megi( balun je ape je perisa maggie)
-maggie kari jenama mamee cheff
-maggie tomyam
-maggie laksa

kepingan cheese (ala yg cheesedale tu)

mushroumsoup instant( bole letak kalau nak buat sup jadi lebih creamy, xnk letak pun takpe)

4 genggam makaroni (boleh lebih , nak2 sapa2 yg kuat makan macam kami)

jumlah serving = 3 orang makan

cara-caranya

1.rebus makaroni sampai kembang lepas dah kembang masukkan je terus semua megi macam biasa dalam periuk nasi,
2.masukkan semua perencah
3.air secukupnya untuk hirup kuah( yang gila kuah boleh tuang banyak2)
4. tambah mushroumsoup instant ( 1 peket dah cukup)

setelah semua nya dah sebati, dah meresap , dah masak
letak kepingan cheese di atas megi tersebut dan tutup periuk tu

lepas 2-3 minit dah cair, boleh lah menkedetarah >.>



haa nampak lazat kan haha
follow lah kita kat insta : @zarithsufiea
xoxo; zarith



No comments:

I love art