Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Thursday 17 September 2015

Konvokesyen UiTM Ke 82

Its look like i had enough live in a shadow for a moment ,
This is breaking my heart ..
Maybe i just not ready..
Maybe i just loose it..
This memory i held..
are always
in my
dear
heart..




Last photo dengan kelompok pasif ni . hahaha . gambar ni nampak macam candid , tapi sebenarnya dibuat-buat sebab , panas gila nak mati . 


Salah satu habit buruk aku kan , aku kalau rindu gila aku tak akan tunjuk , disebabkan bajet cool aku tu lah , im craving miss damn much sekarang . Dak cik sy ni dah sambung degree dekat shah alam dah.. haih . i miss you gemok!!!


menghabiskan sisa sisa sakat orang, tgok lah tu nabil and kamil...nth pape...
heee . abaikan abaikan abaikan .
















Barisan Ahli kelas C perempuan . Semua orang aku sayang , semua orang aku puas sakat dan semua orang tak pernah terlepas dengan Aku

dari kiri : Sado , Matahari , Galah , Pendek . haha .
segala ilmu dari kesemua master2 ni akan beta terapkan dalam hati .






Kelas C diploma AD111
Satu kelas buat kerja gila , panjat Bumbung bangunan AD
Satu kelas semangat ukhuwah
Satu kelas sama2 bangun
Satu kelas belajar dari bawah



sehingga kita bertemu kembali sahabat :)
She one in the million

Teringat moment masa kitorang satu kelas nak mendaki Gunung Angsi ,waktu tu Final dah lepas just tinggal Show kitorang je .... terserlah kerjasama time tu , and berat badan time tu jatuh mendadak ke 4 kg , huhuhu . And than
bila nak pindah barang ke Hostel lain atas arahan Pihak Hostel , aku terjatuh dalam longkang (sadis gila) dan aku mengalami pendarahan sampai nampak dohh tisu putih and tulang kaki . hewhew Rare kan aku...hahahha ( aku memang dah cukup puas kena sound dengan semua mangkok2 ni) dak kelas girl hantar aku g hospital ptg tu jugak .

And masa waktu malam , dak laki kelas bising suoh aku dok diam2 ( almaklumlah aku memang bukan jenis duduk diam) time tu tengah piknik habiskan sandwich husna ^0^

hmm so dpendekkan cerita , yes aku memang nakal dan hyper aktif gila...dan tahun ni jugak , masa aku kerja MCD , aku jatuh lagi dan kaki aku kena bucu besi..and berdarah lagi..... wow aku ni memang xreti duk diam kan....susahnya jadi aku...>.<

ni antara kenangan paling indah aku dapat , walaupun dah tak jumpa dah .. aku akan ingat ni sampai bila bila

WARGH ...sebak . K bai .

No comments:

I love art