Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Saturday 26 September 2015

ringan jari , banyak masa

klik klik kilk......

Damn Damn Damn...assigmnt dateline sudah hampir ...dan aku masih kelaparan sambil buat bodoh je...hahah  . umpama kucing yang selalu main2 dn xpernah fokus .. hahaha aku la tu

                                                               

Feel terharu , sebab ada manusia dok usha blog aku..even aku bukan lagi tukang promote blog sendiri(eh xde kerja aku ah , aq bnyk kerja taw x)
apa pun , tenkiu beri beri much ...

Tu bukan lgi termasuk Stalker-stalker yang fanatik dengan aku atau pun yang membenci aku . Hahaha (sendiri mau terasa la dude) muahahaha....
     * oh pleaze , do i care ....as long kau bukan kat depan mata aku, dh lama dh aku belasah.

                                                                 
Aku sebenarnya tengah bosan , sakit kepala dan otw pikir idea untuk buat Portfolio Book dan pilih company untuk practical .... 
Aku dh tanya dah 3 company , Astro (sbb adik angkat aku pun apply situ) , Aking ( sebab dekat gila ngn rumah ) dan sirim ( aku pun xtau kenapa aku apply) 
so far .. nth la nokkk hahahahhahahahhaha

so tu je la... wey lapar wey........ yg si gemok mata 4 tu mesti tgah tido , jgn lupa janji dh la....esok nak balik melaka......

#xoxo zarith .
P/S : pasni bermula la karya teragung den

No comments:

I love art