Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Thursday 17 September 2015

Semester 4 Degree 2015

Maka menaip lah daku . . .

Dengan suhu 27 darjah celcius , sejuk dan keadaan kabus putih (jerebu) dan baru sahaja lepas hujan ..
bapak sejuk gila.... and of course aku kat mana pulak , Lendu .
Semester ni , all batch course degree graphic berpindah ke Uitm Lendu,which is tempat asal mana aku bertapa selama 3 tahun masa aku diploma .Bapak bosan gila . For some people yang tahu , Lendu Melaka famous dengan apa...

Not gula melaka 

Not makanan apa nth melaka ada( aku tau makan je , so sorry sesangat #villagemalacca )

or apa2 branding product terkenal macam LOKAL (cehh promo)

But a Ghost story - mory..hahaha ,Nonsense right? tak la..aku 3 tahun duduk kat Lendu , siap bilik yang sama dan hostel yg sama..tu ha Dang merduwati... bangunan paling first dibina, dan sama umur dengan aku ni ha....and kebetulan , hostel tu agak puaka sikit..hehe....
Aku tau la ap ada kat situ ... macam2 ada... hihihi

Tapi sekarang ni , aku dah pun sambung degree , so hostel aku adalah di Tun Sabariah . Hostel Baru ,
even baru pun actually bahaya sikit , lagi suka dok tenggek2...semalam kawan aku ngadu dengar ad orang menjerit macam nampak ap ntah... huh... k cerita lain , bosan aku dengar . Hadap je lah , dah tau kat Sini banyak orang buang , lagi nak buat tempat tinggal . haih . 


dari luar tingkap aku , padahal baru lepas hujan , aku dah rasa macam tinggal kat cameron highland tau takk.... (Alhamdulillah) heee . ad jugak feel macam perantau sikit haha

Semester 4 , aku xtau nak komen apa ... subjek macam senang , tapi nak buat macam susah. Well selagi kita tak cuba kita tak tahu kan.... 

Haih tak tau nak cakap apa ntah , Eh memang mood orang perempuan ni memang kalau lapar dia jadi serba tak kena eh???
hahaha Kelaparan detect!! aku bukan apa , aku tengah sasarkan turun berat badan sebanyak 3 Kg , dan asalkan badan aku tak berat... aku bengang gila bila si bengong buncit Mata 4 cakap aku ni dah berat . kuang ajor . tak sedar diri betul ,
Baru-baru ni si Bengong buncit Mata 4 tanya aku , kenapa aku tak mintak dia teddy bear ?
Dan secara ringkas padat dan lumat aku bagitau ,

 ''nak bagi..bagi laa...kalau xsusahkan awak''

Terserlah kan ke memahamian aku ni . huarghh muntah darah . Haha , actually aku dah sampai tahap achieve goal as girly things tu dah takde dah . Maybe aku dah tak macam tu or aku rasa benda ni semua macam tak guna sebab aku dah pernah buat dengan segala mambang lelaki spesis tak guna. Maybe ? heee . 

I just like others girl . Who want sweet and happily ever after , and want things like ring , necklace , flower , chocolate and teddy bear . tapi aku pun spesis yang tengok belakang jugk , kalau dah orang tu xde duit tak kan aku nak nyusahkan jugak. Be reasonable la dude . hahahahahahaha

aku lapar.........................................
#yang sedang kebosanan . (^^) xoxo zarith

No comments:

I love art