Sufi Quotes

do u realize , i spent much on IG ,wechat , and facebook than this blog? 凸(¬‿¬)凸 . peace

Thursday 8 October 2015

Annoy things in whatapps

Hello peeps , Stalker and Human in the earth

Nak share something , Whatapps is media ruangan untuk kita berhubung . Yes whatapss,sgt memudahkan kita sekarang , coz we dont have need topup to just text .. and whatapps boleh buat group untuk semua perkara, dari group zaman sekolah , group kelas and so on . We can share knowledge ,memastikan satu hubungan yg jauh tu jadi dekat and mcm2 lagi. But satu perkara yang paling Annoy gila dan i try to hold it and try my best untuk bertahan ialah :

1.Group yang melebihi 10 buah

Sekarang zaman dah maju , kalau dulu kita buat group kat facebook .k its cool ..but bila dah kalau 10 type group nak buat ..lepas tu 1 group tu selalu nya notifications tu dalam 1000 lebih , apatah lagi group lelain. Yeah to me ,dia agak xmenyelesakan , memekak , dan dah la tu auto download pic..kalau pic yg oke xpelah..ni pic yg bodoh2 , mcm gambr gay kiss la apa la...what the fuck ?
memori phone aku mmg khas untuk benda alah tu semua. Kimak betul .

2. Annoy friends

what annoy friends ni adalah , bila kita bz.... time tu la datang gedik nak msg la apalah...lpas tu merajuk atas alasan xde sapa layan dia, EH hello ...what bullshit you try made up? mmg kerja aku nk melekat ngn whatapps tu, Bodo betul ...  Tu belum lagi datang spesis sundal promote diri nak menyundal gedik2 ngn jantan... eh cibai..

3. Bising

yeah sometime , aku mute kan selama setahun , tapi kalau ada sampai kiamat mutenya pun bagus jugak.... kekekeke

kau nak tidur pun xsenang , bagi orang mcm aku, aku mmg xleh nak off data...sebab aku ada group yg kau mmg kena peka ngn notif yang akan diupdate, cth mcm kelas xde ke..kan heaven tuh.. xD

4. Auto download

pic2 troll najib rosmah, mesti selalu korang dapat kan? well ada yg kelakar dan ada yg tak...but mmg tiap bulan aku kena clean kn whatapps aku , paling tinggi la pic aku dapat adalah sebanyak 500 dalam sebulan ... paling xberkenan..kalau gmbar tu gambar sama... what the heck? haiyaa

5. Last seen/seen by

kadang2 buat aku naik darah la jugak...tapi biasanya aku naik darah kat si gemok mata 4 aku.. xD
haha... tp brsyukur jugak la..kalau whatapps tak buat notif..sdg text org lain.... kalau x, mintak mati la budak gemok tu... hohoho

kdg2 tu jgak lah, pikir baik..sbb si gemok ni mmg suka tido...dan mmg suka xde internet..xD
stress aku....

Ditaip sebab kebosanan... dan rasa bosan melanda... heee
xoxo zarith
#kenapa ada spesis betina yang suka kacau laki org ea? tu perempuan ke atau anjing? jeng jeng jeng

No comments:

I love art